Kampania pod hasłem "Mini van, maksi gwarancja" ma promować minivana KIA oraz silnie eksponować informacje o wydłużonej 5 letniej gwarancji na cały samochód.
Strategicznie kampania jest kontynuacja działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości,nowoczesnych samochodów.
W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała 10 sekundowy spot telewizyjny (TVN, Polsat), przygotowała adaptacje 30 sekundowego spotu telewizyjnego i różnorodne formy reklamy internetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl).
Klient: KIA MotorsPrzedstawiciel klienta: Grzegorz LesniczekAgencja: ParalotnaPrzedstawiciel agencji: Radek MaciorowskiDyr. Kreatywni: Michal Holewjusz, Pawel LisArt director: Olaf KulinczykCopywriter: Mariusz BaganMedia: TV, internetCzas trwania: maj 2007.












