Parolotna zdobyła budżet Empiku

Agencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Empik w okresie świąt Bożego Narodzenia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przetarg obejmował przygotowanie i późniejsze przeprowadzenie multimedialnej kampanii z wykorzystaniem wielu różnych mediów i kanałów komunikacji, takich jak np.: prasa, outdoor, ambient media, radio czy Internet.

 - Paralotna odpowiedzialna będzie za przygotowanie i skuteczną implementację strategii komunikacji wraz z opracowaniem wszystkich elementów kreacji w poszczególnych mediach i koordynacją całości działań dla marki w okresie Świąt Bożego Narodzenia – mówi Michał Leszczyński client service & strategic director Agencji Paralotna.

Kampania rusza pod koniec listopada.

Będzie to pierwsza od kilku multimedialna kampania z wykorzystaniem elementów kampanii wizerunkowej dla marki Empik.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów