PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg na zakup powierzchni reklamowych w prasie oraz w serwisach internetowych. Z wybraną firmą będzie pracować do końca czerwca przyszłego roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie

W wyniku przetargu PARP nawiązać współpracę z firmą, która na jej zlecenie zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych. Jej zadaniem będzie też koncepcja doboru mediów do zrealizowania przez instytucję cyklu edukacyjnego.

PARP planuje bowiem publikację szeregu materiałów związanych z promocją działań statutowych, a także aktywności realizowanych przez instytucję w ramach różnych programów.

Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla PARP do końca czerwca 2019 roku. Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć PARP wynosi 285 tys. zł netto.

Przetarg trwa do 11 września br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały