Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP

Agencje Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services złożyły oferty w przetargu Centrum e-Zdrowia na kompleksową realizację kampanii PR budującej świadomość i wizerunek aplikacji mojeIKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w wysokości 700 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Partner of Promotion zaproponowała w swojej ofercie cenę 535,1 tys. zł, Aplan Media - 686,7 tys. zł, a Elżbieta Pełka Creative Services - 695,9 tys. zł.

Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości społeczeństwa na temat nowej, rządowej aplikacji mojeIKP, która ułatwia dostęp do informacji medycznych, w tym m.in. e-recept oraz e-skierowań. Działania powinny przełożyć się na zbudowanie pozytywnego odbioru aplikacji oraz świadomości społeczeństwa na temat korzyści z niej wynikających. Kampania ma odpowiadać na pytanie: co powoduje, że warto pobrać aplikację i z niej korzystać. Bardzo ważnym elementem kampanii jest zbudowanie świadomości aplikacji oraz wynikających z niej korzyści wśród opiniotwórczych dziennikarzy, zarówno z mediów ekonomicznych, zdrowotnych oraz IT/technologie oraz blogerów/influencerów zajmujących się tematyką IT/technologiami itp.

Cele kampanii mają być realizowane przez wybraną agencję PR poprzez kreatywne działania informacyjno-edukacyjne, skierowane do grupy docelowej w mediach tradycyjnych oraz internetowych. Grupą docelową tych działań mają być dziennikarze, blogerzy/influencerzy oraz Polacy w wieku od 25-45 lat.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej (opis głównych założeń i celów kampanii, dobór kreatywnych narzędzi oraz kanałów, dobór mediów(prasa, radio, TV, portale internetowe, social media),itp. Zajmie się również organizacją spotkań i konferencji prasowych, spotkań z blogerami/influencerami . Do jej zadań należeć będzie także opracowanie koncepcji oraz scenariusza, a także produkcja oraz postprodukcja materiału video/animacji o charakterze instruktażowym na temat aplikacji mojeIKP do odtwarzania w internecie oraz na różnego razu wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych. Przygotuje też materiały do publikacji w prasie oraz w internecie.

Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"