Partner of Promotion będzie walczyć z dezinformacją w branży drobiarskiej

Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza wybrała agencję Partner of Promotion do współpracy przy projekcie, który ma przeciwdziałać kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

KRD wyjaśniała wówczas, że branża potrzebuje kontynuacji skonsolidowanych działań promocyjno-edukacyjnych w zakresie zabezpieczenia branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego na wszystkich rynkach np. kampanie niektórych organizacji wprowadzające w błąd konsumentów i opinię publiczną.

Oferty złożyły 4 agencje, jedną odrzucono, a do współpracy wybrano agencję Partner of Promotion. Nazw pozostałych nie ujawniono.

Organizacja chce rozpocząć działania, których celem ma być przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, obalenie  nieprawdziwych informacji na temat branży i przedstawienie korzyści wynikających z zaufania do polskich producentów drobiu. Działania oparte będą na edukacji i szerokim dotarciu do konsumentów i liderów opinii poprzez ogólnopolską kampanię outdoorową wspartą działaniami w internecie oraz współpracę z mediami.

Uzupełnieniem tych działań będzie współpraca z mediami, w tym organizacja briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych, rozwój i promocja serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu, współpraca z kancelarią prawną, wsparcie ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.

Kampania ma być prowadzona do połowy grudnia br. Jej budżet wynosi 398,1 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą