Przetarg rozpoczęty na początku lipca br. dotyczy przygotowania strategii kampanii promującej usługi elektroniczne w ramach programu PUESC. Za to zlecenie resort zapłaci wybranej agencji maksymalnie 50 tys. zł.
W przetargu konkurują agencje: Partner of Promotion (oferta z ceną 40 650 zł), Publicon (oferta z ceną 35 tys. zł), Lions Public Relations (oferta z ceną 30 tys. zł) i 2mgroup Komunikacja Biznesowa (oferta z ceną 22 140 zł).
Wybrana agencja zajmie się opracowaniem strategii kampanii, w tym koncepcją działań w mediach tradycyjnych i społecznościowych, określeniem grup docelowych, opracowaniem hasła promocyjnego/sloganu, pomysłem kreatywny i scenariuszem 5-minutowego filmu informacyjnego- promocyjnego i jego 30-sekundowej wersji, pomysłem na realizację filmu wideo na kanale popularnego vlogera, planem działań public relations. Przygotowana na tym etapie strategia ma być punktem wyjścia dla kolejnego przetargu dotyczącego realizacji zaplanowanej kampanii. Jej budżet wynosi 1,5 mln zł.

Wybrana firma będzie miała 8 tygodni od zawarcia umowy na opracowanie strategii.











