Partner of Promotion zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej

Agencja Partner of Promotion została wybrana przez Krajową Radę Drobiarstwa do realizacji działań mających na celu ochronę wizerunku polskiego sektora drobiarskiego w Polsce. Ich budżet wynosi ponad 570 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest edukacja liderów opinii oraz decydentów i zabezpieczenie branży przed kryzysami, mogącymi wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego. Podjęte działania będą informować o jakości polskiego mięsa, a także o aktualnej sytuacji na rynku.

KRD zaplanowała m.in. w internecie ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą jakości oraz bezpieczeństwa polskiego mięsa drobiowego. Działania obejmować będą m.in. WP.pl (w zakresie komunikacji do konsumentów), Rp.pl i aktywności na Twitterze. Agencja zajmie się też prowadzeniem biura prasowego.

Partner of Promotion będzie pracować dla KRD do końca kwietnia 2021 roku. Budżet wynosi 571,4 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu