Pascal Brodnicki w RMF FM

Pascal Brodnicki  poprowadzi na antenie RMF FM nowy program pod tytułem „ Alfabet Pascala”. Co tydzień, w sobotę, będzie on wyjaśniał słuchaczom terminy kulinarne. Program będzie częścią nowego pasma "Przepis na weekend", które zastąpi "Szoł".

KS
KS
Udostępnij artykuł:

W pierwszym odcinku, zatytułowanym „A – jak al dente”, Brodnicki wyjaśni, jak  ugotować makaron. Na www.rmf.fm pojawiać się będą filmy ilustrujące kulinarne wykłady Pascala.   „Alfabet Pascala” jest częścią nowego bloku programowego RMF FM „Przepis na weekend”, nadawanego w soboty, w godzinach 10:00-15:00.   „Przepis na weekend” poprowadzi Piotr Jaworski. Przedstawi  w nim i najlepsze i najbardziej oryginale, nie tylko kulinarne,  ale także kulturalne, muzyczne i turystyczne  pomysły na spędzanie weekendu. W programie pojawiać się będzie także Marta Grzywacz prezentująca przepisy na weekendowe wycieczki. W tę sobotę zaproponuje odwiedzenie pałacu w Nieborowie i opowie dlaczego warto się tam wybrać. Także i w tym przypadku słuchaczy wspomogą multimedialne instrukcje na www.rmf.fm.   „Przepis na weekend” zastępuje program „Szoł” obecny na antenie RMF FM od 2008 roku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu