Pathfinder 23 zdobywa w przetargu obsługę marek Danone Nutricia

Agencja Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) wygrała przetarg na kompleksową obsługę Danone Nutricia w e-commerce. Będzie obsługiwać w tym obszarze brandy Bebilon, BoboVita, Bebiko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiadać m.in. za audyt całego ekosystemu marek Danone Nutricia, rekomendacje strategiczne oraz wsparcie strategiczne w e-commerce, strategię contentową. Do zadań agencji należy też implementacja, monitoring i optymalizacja assetów oraz wsparcie we współpracy ze sklepami online.

Za zarządzanie działaniami dla nowego klienta odpowiada Kamil Przybyszewski, client service director.

- Szukaliśmy partnera, który będzie odpowiedzialny nie tylko za stałą obsługę, ale będzie w stanie dostarczać innowacje, zaprojektowane dla naszych marek na platformy E-commerce. Zarówno wysoce wyspecjalizowana oferta, jak i globalne doświadczenie zespołu Pathfinder 23 zadecydowały o tym, że powierzyliśmy Agencji całościową obsługę obecności naszych marek w e-commerce  - komentuje Marcin Sypniewski, national pharmacy & e-commerce channel manager w Danone Nutricia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+