Patrycja Rogacz: z Business&Culture do Contented by They.pl

Patrycja Rogacz zaczęła pracę jako content marketing & PR specialist w zespole Contented wydzielonym z agencji  marketingowej They.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze, Fundacji Ari Ari oraz Business&Culture.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Patrycja Rogacz: z Business&Culture do Contented by They.pl
Patrycja Rogacz

W Contented Patrycja Rogacz będzie zajmować się projektami dla firm Accorhotels, Black Red White, Optima oraz Avis. - Zespół realizuje coraz większą liczbę projektów, dlatego stale się rozrasta. Już teraz planujemy kolejne rekrutacje na stanowiska związane z projektami content marketingowymi - zapowiada Adrianna Kubik, kierująca pracami Contented.

Poprzednio Patrycja Rogacz pracowała w firmie Business&Culture, a wcześniej m.in. w Agorze i Fundacji Ari Ari. Do jej zadań należało tworzenie planów promocji, kampanii promocyjnych dla wydarzeń kulturalnych, organizacja i promocja spotkań autorskich i konferencji prasowych. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację Jubileuszu Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej ASP, publikacji Wydawnictw Tatrzańskiego Parku Narodowego i premiery „Operetki” w Warszawskiej Operze Kameralnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat