Patryk Krajewski kieruje nowo powstałym działem digital w Ahava PR

Agencja Ahava PR tworzy nowy dział digital, którym pokieruje Patryk Krajewski jako digital manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy dział agencji będzie realizował usługi w obszarze digital marketing, social media, influencer marketing, content marketing oraz e-commerce marketing.

Zespół będzie tworzył Patryk Krajewski (digital manager) oraz Katarzyna Surowik (account executive).

- Komplementarność usług oraz najwyższy standard obsługi naszych Klientów są w agencji priorytetem. PR i digital to narzędzia do budowania spójnego wizerunku, które we współczesnej komunikacji bezsprzecznie idą w parze. Synergia, wynikająca z korzystania z tych narzędzi jest niezbędna do rzetelnej realizacji działań na rzecz marek z portfolio naszej agencji, ale też silnym sygnałem, że otwieramy się na kolejnych klientów - komentuje Agnieszka Oleszczyk z zarządu Ahava PR.

Patryk Krajewski w ostatnim czasie był odpowiedzialny za działania i kampanie digitalowe dla takich marek jak Mirinda Polska, 7UP Polska, dr Gerard, Randstad, Payback Polska, dr. Martens Polska, CAT, Keds oraz Sperry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały