Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky w nowej kampanii opon Continental

Do końca lipca br. potrwa kampania reklamowa opon Continental realizowana przez agencję MediaCom Beyond Advertising. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky  w nowej kampanii opon Continental

Działania z influencerami wpisują się w wiosenno-letnią kampanię Continental, promującą opony tej marki z kategorii Ultra High Performance.

Obecna fala akcji związana jest ze zorganizowanym przez Continental w maju wyjazdem do Londynu, do ośrodka Mercedes-Benz World, gdzie zwycięzcy konkursu konsumenckiego i influencerzy (Kameralnie i Patryk Mikiciuk) mieli okazję testować opony Continental w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Filmy związane z tym wyjazdem (i towarzysząca im komunikacja) publikowane będą przez influencerów do końca maja. Wcześniej influencerzy informowali o tym, że szykują się na taki wyjazd z marką Continental, a w trakcie samego wyjazdu publikowali codzienne InstaStories z relacjami z niego.

Równolegle realizowana jest kampania z youtuberami ReZigiuszem i Jackiem Gadovskym oraz kanałem Wheel with it, której kulminacja planowana na lipiec br. związana będzie z kolejnym wyjazdem z marką Continental - tym razem do Francji, na rajd Black Chili (w dniach 4-7 lipca). W wyjeździe wezmą udział wspomniani influencerzy (ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky) oraz fani marki, którzy zwyciężą w trwającym obecnie konkursie konsumenckim (warunkiem udziału był zakup opon Continental powyżej 17 cali i zarejestrowanie paragonu na specjalnym landing page'u). Influencerzy już teraz prowadzą komunikację związaną z wyjazdem na rajd Black Chili i konkursem, na początku lipca prowadzić będą relacje z samego wyjazdu, a następnie do końca lipca publikować filmy z materiałów nagranych podczas rajdu.

Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku opon Continental w kategorii Ultra High Performance, oraz wzmocnienie sprzedaży opon tej marki z tego segmentu o średnicy powyżej 17 cali: SportContact 6 i PremiumContact 6. Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 25+ lat, właściciele nowych aut, entuzjaści motoryzacji.

Realizacją akcji zajmuje się należąca do MediaCom Warszawa agencja Mediacom Beyond Advertising (MBA), która odpowiada za obsługę budżetu influencer marketingowego tego marketera.

MediaCom Warszawa obsługuje markę Continental w zakresie planowania i zakupu mediów od początku br., w wyniku zwycięstwa MediaCom w globalnym przetargu.

Działania reklamowe w obszarze ATL realizuje dla marki Continental agencja Plej wybrana w przetargu pod koniec ub.r.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela