Paulina Przetacka w Value Media stanęła na czele multidyscyplinarnego zespołu odpowiedzialnego za rozwój biznesu grupy CCC oraz kompleksową obsługę klienta TVP. Na stanowisku business directora będzie odpowiedzialna za strategiczne rekomendacje, wykorzystanie analityki oraz narzędzi w służbie podnoszenia wartości biznesowej poprzez zmiany napędzane danymi. Ma 15-letnie doświadczenie w branży mediowej.
Przetacka raportować będzie bezpośrednio do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego Valeu Media.
Nowa business director Value Media jest związana z branżą mediową od 2010 roku. Zaczynała swoją karierę w Mindshare, a następnie w strukturach Dentsu przeszła drogę od communications plannera do client partnera. Odpowiadała za rozwój biznesowy oraz obsługę klientów i marek m.in. z branży finansowej (mBank, Proama, Generali), FMCG (Heinz, Pudliszki, Arla Foods, wszystkie marki z portfolio Foodcare), technologicznej (IBM, Sygnity, Motorola), energetycznej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej. W Dentsu zajmowała również stanowisko TV&Video stack leadera, odpowiadając za kształtowanie strategii i efektywność planowanych działań w ramach tego obszaru, a także rozwój nowych rozwiązań na jego styku z innymi kompetencjami.












