Paulina Smaszcz szefową marketingu i PR w JLL Polska

Od maja Paulina Smaszcz zarządza działaniami marketingowymi i public relations w firmie doradczej JLL Polska oferującej usługi dla sektora nieruchomości. Wcześniej pracowała m.in. w nc+, Microsofcie i Onecie oraz jako dziennikarka telewizyjna i radiowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Paulina Smaszcz odpowiada w JLL Polska za wsparcie strategicznej transformacji firmy poprzez kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych, a także projekty oparte na wykorzystaniu silnych relacji i szerokiej ekspertyzy na lokalnym rynku.

- Zewnętrzne komunikowanie naszej narracji ma krytyczne znaczenie oraz stanowi jeden z kluczowych filarów naszej Strategii 2025. Jest to wyzwanie wymagające nie tylko odpowiedniego doświadczenia, ale też świeżego spojrzenia - stąd zdecydowaliśmy się zaprosić JLL Polska kolejnego eksperta spoza branży nieruchomości - uzasadnia Mateusz Bonca, CEO w JLL Polska.

- Jestem przekonany, że z szerokim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej i PR, Paulina Smaszcz jest właściwą osobą do wsparcia nas w przeprowadzeniu transformacji rynku. Paulina ma holistyczne spojrzenie na kierunek ostatnich zmian rynkowych oraz trendy ESG, co pozwoli jej aktywnie zaangażować się w realizowanie misji JLL oraz wspieranie naszych wartości - dodaje.

- Nasza ambitna strategia transformacji firmy i rynku wymaga postawienia na odważnych liderów, którzy rozumieją potrzebę kompleksowej zmiany narracji. Nasi klienci oczekują od nas kreatywnego wsparcia oraz współpracy w zakresie podejścia do projektowania i komunikowania długofalowych strategii w odpowiedzi na wymagające strukturalnych zmian wyzwania obejmujące ESG, transformację energetyczną, różnorodność i inkluzywność, a także dostosowywanie miejsc pracy do nowych modeli oraz ewoluujących potrzeb rynku - dodaje Piotr Wetmański, COO w JLL Polska.

Paulina Smaszcz wcześniej w nc+, Microsofcie i mediach

Z branżą public relations i komunikacji Paulina Smaszcz jest związana od ponad 20 lat. Od początku 2016 do jesieni 2018 roku była dyrektorem ds. PR i komunikacji zewnętrznej oraz rzeczniczką prasową w ITI Neovision, operatorze platformy nc+ (obecnie Canal+ Polska).

Wcześniej była rzeczniczką prasową polskiego oddziału Microsoft oraz pracowała m.in. w PTK Centertel (obecnie Orange Polska), Onecie oraz firmie Bayer.

Jako dziennikarka i prezenterka była związana z Telewizją Polską, TVN, Wirtualną Polską i Polskim Radiem.

Paulina Smaszcz przygotowała autorską serię szkoleń i projektów #kobietapetarda, napisała książkę „Bądź Kobietą Petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie”. Jako wykładowca akademicki współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem SWPS i WSH.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online