Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w marcu we Frankfurcie. Nagrody są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 9 grudnia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziesiec-projektow-z-polski-nominowanych-do-sabre-awards-2021 ##
– SABRE Awards to konkurs, który od lat stanowi punkt odniesienia dla całej branży. Projekty nagradzane przez jury to wybitne realizacje zgłaszane zarówno przez agencje jak i marketerów. W tym roku będę szczególnie ciekawy nadesłanych zgłoszeń, ponieważ wszyscy wiemy jak ostatnie lata, ze względu na pandemię i sytuację geopolityczną, były wymagające, także dla ekspertów od komunikacji – powiedział Paweł Bylicki.

Paweł Bylicki – absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Posiada 17 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alicja-wysocka-switala-pawel-bylicki-eliza-misiecka-international-business-awards-2022-jury ##
Rafał Czechowski - założyciel i CEO Imago Public Relations, agencji istniejącej od 1998 r. Ekspert z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową i strategicznego PR, szkoleniowiec i autor publikacji specjalistycznych z dziedziny komunikowania.

Od lat działa na rzecz branży public relations. Jest członkiem Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Agencji PR. W latach 2005-2007 był prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a później członkiem Rady Nadzorczej PSPR i członkiem Rady Etyki Public Relations, której był współinicjatorem. Jest też członkiem International Public Relations Association.
Absolwent Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Studiował też marketing i psychologię na Uniwersytecie w Tilburgu [Holandia].











