Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media

Paweł Franke, objął funkcję senior business strategy partner w dziale strategii domu mediowego K2 Media (należącego do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz domu mediowym Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media
Paweł Franke

W K2 Media Paweł Franke zajmować się będzie analizą biznesu, rozwijaniem skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla marek klientów agencji.

Ostatnio przez 3 lata prowadził zespół marketingu w Centralnym Ośrodku Informatyki. Współtworzył wielokrotnie nagradzaną  viralową kampanię „Smutny Autobus” . Przez wiele lat związany był również z takimi firmami jak Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów komórki marketingu strategicznego Substance Brand Consulting.

Franke współpracował przy promowaniu takich marek jak Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, PZU, Payback, Allegro, Żywiec czy Heineken.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"