Paweł Miszkowski za Marka Kisza dyrektorem handlowym w koncernie Fiata

Paweł Miszkowski objął stanowisko dyrektora handlowego w firmie FCA Poland, która jest importerem takich marek samochodów, jak Fiat, Alfa Romeo i Abarth. Przeszedł z Hyundai Motor Poland, gdzie pracował niespełna miesiąc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przez ostatnie lata stanowisko dyrektora handlowego w FCA Poland zajmował Marek Kisz. Został nim na początku 2013 roku, zastępując Wojciecha Masalskiego. Z firmą związany był od 1997 roku. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Nowym dyrektorem handlowym FCA został Paweł Miszkowski, który w czerwcu rozpoczął pracę jako senior director w Hyundai Motor Poland. Pracował tam jednak niespełna miesiąc.

Wcześniej, przez 13 lat pracował w strukturach firmy Mercedes-Benz: w Polsce – na stanowiskach dyrektora zarządzającego oraz członka zarządu, a następnie w Czechach – jako szef działu marketingu i produktu na Europę Środkową (Polska, Czechy i Austria) oraz członek zarządu.

W tym okresie był odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz cenowych firmy, a także za współpracę z siecią dealerską i rozwój nowych narzędzi biznesowych. Z branżą motoryzacyjną związany jest od początku lat 90.

Zaczynał karierę w 1992 roku jako sprzedawca w OMC Motors w Warszawie. Pracował też w koncernach Nissan Polska i Ford Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii