Audytorium 17 zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej siedemnastu stacji regionalnych Polskiego Radia. Według badania Radio Track w drugim kwartale br. te rozgłośnie łącznie miały 5 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 4,6 proc. rok wcześniej.
W 2018 roku Audytorium 17 zanotowało 7,33 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 5,12 mln zł rok wcześniej) i 217,3 tys. zł zysku netto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polskie-radio-jakie-zarobki-dziennikarze-liczba-pracownikow-jakie-wplywy-i-zysk-w-2019-roku,7170513864026241a ##
Paweł Paluch na prezesa Audytorium 17 został wybrany pod koniec 2016 roku. Przedtem był głównym specjalistą ds. komunikacji i wizerunku w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, a w latach 2013-2014 prezesem firmy MSS Media Strategy Syndicate. Wcześniej był m.in. szefem biura marketingu i promocji oraz biura zarządzania programem i marketingiem Telewizji Polskiej, członkiem zarządu TVP, założycielem agencji reklamowej Radia Plus oraz poznańskiej Telewizji ES.

W radzie nadzorczej Audytorium 17 Tadeusz Deszkiewicz jest od połowy 2016 roku, Piotr Moc od jesieni 2018 roku, a Artur Kubaj od jesieni ub.r.











