PayPal w pełni dostępny po polsku

Polscy internauci mogą już wysyłać i odbierać pieniądze za pomocą systemu płatności elektronicznych PayPal.

Gazeta Wyborcza-kk
Gazeta Wyborcza-kk
Udostępnij artykuł:

PayPal to popularny na całym świecie system płatności należący do firmy aukcyjnej eBay (działającej także w Polsce). W krajach, w których działa PayPal, internauci mogą za jego pośrednictwem bezpiecznie przesyłać i odbierać pieniądze, znając tylko adres poczty elektronicznej adresata (oczywiście obie strony muszą być zarejestrowane w systemie). PayPal jest często wykorzystywany przez uczestników aukcji internetowych, szczególnie przy transakcjach zagranicznych - podała "Gazeta Wyborcza".

Polscy internauci do niedawna mogli poprzez PayPal jedynie wysyłać pieniądze kontrahentom. Teraz mogą także otrzymywać pieniądze i wypłacać je z systemu na rachunki w polskich bankach. Polska znalazła się wśród 14 krajów, w których wprowadzono pełen zakres usług PayPal (w sumie system działa w kilkudziesięciu państwach), włącznie z polskojęzycznym serwisem do obsługi systemu. Usługa wysyłania pieniędzy jest darmowa, wypłacanie z konta w PayPal na konto w polskim banku kosztuje 5 zł (przy wypłacie ponad 500 zł jest darmowe).

Gazeta Wyborcza-kk
Autor artykułu:
Gazeta Wyborcza-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji