PayU dla największych marek odzieżowych

Branża modowa coraz bardziej docenia kupujących w sieci. Sklepy internetowe oferujące najnowsze trendy wprowadzają nowe usługi ułatwiające zakupy. Największe marki odzieżowe korzystają już z systemu PayU do bezpiecznej obsługi transakcji zawieranych online. Od maja do tego grona dołączył sklep Intymna.pl – internetowy lider w sprzedaży bielizny damskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spośród wszystkich branż to właśnie modowa odnotowała w minionym roku największy wzrost sprzedaży*. Coraz więcej firm z tego sektora podąża za nowoczesnymi trendami

oferując sprzedaż w sieci. Dzięki wprowadzanym nowym metodom płatności, zakupy online są jeszcze prostsze i przyjemniejsze, a sprzedający odnotowują coraz większe zyski.

Rosnąca liczba sklepów, które wdrażają nasz system świadczy o tym, że firmy coraz częściej doceniają pozytywny wpływ płatności internetowych na wzrosty obrotów –

mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU S.A. –

Obsługujemy największe marki modowe w Polsce i zauważamy ciągły wzrost zainteresowania zakupami odzieży w sieci

– dodaje.

Z systemu płatności internetowych PayU z powodzeniem korzystają już w swoich wirtualnych odpowiednikach tak znane sklepy odzieżowe jak m.in.: House, Vistula, C&A, Big Star, Wólczanka. Od maja także internetowy sklep z bielizną Intymna.pl rozpoczął współpracę z PayU.

Kilka lat temu kupowanie bielizny w sieci budziło obawy. Dzisiaj sprzedaż w naszym sklepie dynamicznie wzrasta, w związku z czym postanowiliśmy zaoferować naszym klientom nowe metody płatności przez PayU

– mówi Dagmara Malczewska-Grzelak, Prezes Zarządu Intymna.pl Sp. z o.o..–

W naszym sklepie można zafundować sobie wymarzoną bieliznę wykonując kilka kliknięć, zamiast nerwowo biegać po galeriach handlowych

– dodaje.

Intymna.pl oferuje duży wybór zarówno bielizny damskiej, jak i męskiej oraz odzieży, obuwia, biżuterii i dodatków. Sklep powstał w 2001 r. i jest liderem sprzedaży bielizny damskiej przez Internet. W 2006 i 2007, 2010 roku został uznany za sklep nr 1 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money.pl oraz w Rankingu „Najlepsze Sklepy Internetowe Magazynu Internet 2006” w kategorii odzieżowej.

* Dane na podstawie raportu „Global Powers of Consumer Products 2012. Connecting the dots” firmy doradczej Deloitte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela