'Pełen Komfort' agencji Just

Just z nowymi właścicielami sieci Komfort - funduszem EnterpriseInvestors - realizuje kolejną kampanię. Hasłem jest "PełenKomfort".

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Jak podaje agencja zmiana własnościowa firmy była przyczynkiemdo radykalnej zmiany strategii komunikacji i wizerunku markiKomfort. Jej pierwszym zwiastunem była letnia kampaniawizerunkowa.

Z początkiem listopada ruszyła kolejna fala tegorocznejkampanii. 30 i 15 sekundowe spoty jesiennej edycji mają terazpodkreślić wielkość sieci sklepów Komfort na terenie Polski.Tradycyjnie już kampanii towarzyszą billboardy i materiały POS.

Nowym elementem komunikacji jest natomiast katalog, którywłaśnie ukazał się w sklepach i zawiera najnowszą część ofertyKomfortu, czyli kolekcję jesień - zima 2007/2008. Katalog, opróczproduktów, prezentuje inspiracje do aranżacji wnętrz orazprzedstawia całą gamę usług około sprzedażowych, jakie oferuje siećsklepów Komfort.

Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą