Pełka Creatives dla marek spożywczych Unilever Polska

Agencja Pełka Creatives przygotuje architekturę i strategię marketingową dla marek Unilever Polska z sektora spożywczego. Zlecenie to zdobyła dzięki rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pełka Creatives architekturę i strategię marek spożywczych Unilever Polska będzie przygotowywać przez najbliższe kilka miesięcy. Agencja ani producent nie ujawniają, których konkretnie brandów dotyczy zlecenie, ani nawet czy chodzi o marki już dostępne na rynku czy nowe. Obecnie spożywcze portfolio Unilevera obejmuje następujące brandy: Algido, Amino, Delma, Flora, Hellmann’s, Kasia, Knorr, Lipton, Rama, Saga i Tortex. W Pełka Creatives realizacją tego zlecenia kierują dyrektor strategii Katarzyna Masewicz i dyrektor kreatywny Maciej Malewicz. Oboje w latach 2007-09, pracując w agencji JWT, zarządzali już pracami nad markami Unilevera. Przede wszystkim ze względu na tamto doświadczenie koncern zdecydował się powierzyć Pełka Creatives nowy projekt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"