Pełka PR dla zegarków Deja vu

Dystrybutor marki Deja vu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, firma Deja vu Fashion, rozpoczęła współpracę z agencją Pełka PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pełka PR będzie odpowiedzialna za działania media relations dla tej nowej marki oraz działania eventowe związane z otwarciem pierwszego warszawskiego sklepu Deja vu Fashion.

Za obsługę klienta odpowiadają Iwona Nawrocka i Katarzyna Czechowska.

Umowa ma charakter projektowy.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"