Kampania Philips pod hasłem „Pełna gotowość na każdym froncie” jest skierowana zarówno do tych mężczyzn, którzy golą i przycinają włosy na ciele, jak i do tych, którzy dopiero zamierzają to robić. Wykorzystywane w akcji slogany „Nawiąż kontakt”, „Utrzymaj zainteresowanie” i „Przejdź do sedna” odzwierciedlają trzy kluczowe strefy męskiego ciała, do których pielęgnacji mogą się przydać produkty tej marki.
W ramach kampanii rusza promocja, w której każdy, kto kupi wybrany produkt Philips do pielęgnacji męskiego ciała i zarostu, otrzyma prenumeratę miesięcznika „Playboy”. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub stronie internetowej philips.com/prenumerata.

Natomiast działania reklamowe będą prowadzone w prasie („Playboy", „Smart" „Logo", „Men's Health" „CKM"), internecie, punktach usługowych (siłownie i kluby fitness w całej Polsce) oraz na outdoorze (nośniki w dużych miastach i w pasie nadmorskim). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.











