"Pełne mleko energii" w kampanii mleka Łaciate Junior

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior (SM Mlekpol). Akcję prowadzoną pod hasłem "Pełne mleko energii" przygotowały firmy M5 i Creativa Design.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
"Pełne mleko energii" w kampanii mleka Łaciate Junior

W ramach kampanii "Pełne mleko energii" SM Mlekpol przypomina dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.

Działania prowadzone są w telewizji (spoty sponsorskie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych) i na outdoorze (billboardy na ulicach największych polskich miast).

Spoty sponsorskie przygotowała agencja M5, a za kreację billboardów odpowiada agencja Creativa Design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"