Od listopada ruszyła mowa kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji, związana ze zmianą strategii komunikacyjnej marki Prima.
Celem kampanii jest podniesienie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy. Kampanię przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa. Nowy film reklamowy marki Primy Finezji przedstawia sytuacje dnia codziennego – kiedy jesteśmy w ciągłym pośpiechu i brakuje nam czasu na chwile dla siebie,a przede wszystkim dla najbliższych. Mimo to, naprawdę liczą się tylko takie krótkie chwile, spędzane w rodzinnym gronie, gdy możemy rozmawiać, śmiać się i plotkować nad filiżanką ulubionej kawy. Dla bohaterki spotu kawa Prima Finezja jest spełnieniem marzeń o codziennym luksusie – celebrowaniu pięknych, spokojnych popołudniowych chwil z całą rodziną.
Podejście do komunikacji marki poprzez portretowanie sytuacji z codziennego życia rodziny zyskało znaczne uznanie klientów w przeprowadzonych badaniach konsumenckich tak jakościowych, jak i ilościowych.

Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 49 lat, mieszkający w małych i średnich miastach, wyznający tradycyjne wartości - z rodziną na pierwszym miejscu.
Emisja 30-sto i 15-sto sekundowych spotów rozpoczęła się w listopadzie. Mediaplan obejmuje następujące stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, POLSAT, TV4. 8 listopada kampania została rozszerzona o 75 kin.
‘Dla wzmocnienia nowej strategii komunikacyjnej marki Prima podjęliśmy się współpracy przy polskiej premierze filmu „Bridget Jones: W pogoni za rozumem”, który wszedł na ekrany kin w listopadzie. Współpraca objęła kampanię reklamową nowego spotu Primy oraz dystrybucję darmowych próbek kawy w kinach na terenie całego kraju, zorganizowanie akcji degustacyjnych w miejscach sprzedaży i dodatkowo kampanię internetową wraz z atrakcyjnym konkursem’ - powiedziała Alicja Świtaj, dyrektor marketingu w Przedsiębiorstwie Prima S.A.











