Penélope Cruz ambasadorką polskiej wody. „Uosabia wszystkie wartości marki”

Kinga, marka z grupy OSHEE World, ogłosiła współpracę z Penélope Cruz. Światowej sławy aktorka uosabia wszystkie wartości bliskie marce – podkreśla firma, która w ramach rebrandingu wzmacnia swój wizerunek i wprowadza linie nowych produktów. Kampania reklamowa z udziałem hiszpańskiej gwiazdy obejmie digital, TV oraz outdoor w największych polskich miastach.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Penélope Cruz ambasadorką polskiej wody. „Uosabia wszystkie wartości marki”
mat.prasowe

Wybór Penélope Cruz na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Hiszpańska aktorka uosabia wszystkie wartości, które marka Kinga chce przekazywać: naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję. Jej wizerunek, bliskość idei zdrowego stylu życia i kobieca subtelność idealnie korespondują z charakterem marki oraz dynamicznie rozwijającą się kategorią produktów premium – informuje w komunikacie prasowym marka. 

Jak podkreślono w jego dalszej części, współpraca z gwiazdą jest jednym z kluczowych elementów procesu rebrandingu, który obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną podkreślającą “charakter marki premium i jeszcze mocniej wyróżniającą markę Kinga na tle konkurencji”. 

Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach. 

„Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego” – mówi Cruz.

„Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety – silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku – dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom” – ocenia Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu grupy OSHEE World.

Nowe produkty w portfolio Kinga

Wraz z nową ambasadorką, marka prezentuje również swoje najnowsze produkty: Kinga Sparclino, linię napojów premium “inspirowanych śródziemnomorskim stylem życia” oraz Kinga Tonic Water w trzech wariantach: Original, Zero Sugar oraz smak Blueberry & Rose.

W 2019 roku ambasadorką marki Kinga była Anna Lewandowska, a jedną z odsłon współpracy była kampania charytatywna pod hasłem „Woda, która pomaga". W ramach akcji, do której włączył się także Robert Lewandowski, firma przeznaczyła 5 proc. ze sprzedaży wybranych produktów  na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"