Peppermint dla Aquaform

Peppermint przygotował kampanię promocyjną dla Shower Star

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Nagród czar z Shower Star" - pod takim hasłem 1 marca ruszyła kampania promocyjna produktów marki Shower Star skierowana do klientów indywidualnych. Trwa również promocja sprzedaży dla instalatorów - "Instaluj Aquaform". Obie kampanie dla Aquaform Sp. z o.o. przygotowała agencja Peppermint.

Kampania "Nagród czar z Shower Star" ma charakter promocji sprzedaży połączonej z loterią promocyjną i skierowana jest do klientów, którzy poszukują artykułów do wyposażenia łazienek. Promocją objęte są wszystkie produkty marki Shower Star: kabiny prysznicowe, brodziki, parawany, wanny oraz wanny z hydromasażem. Zadaniem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu urządzeń Shower Star. Atrakcyjność akcji podnosi możliwość wygrania wartościowych nagród - nagrodą główną jest samochód Skoda Fabia. Na pozostałych laureatów czekają: zestaw kina domowego, 5 odtwarzaczy DVD oraz 100 bonów towarowych o wartości 100 zł. Zakup zestawu: kabina prysznicowa + brodzik premiowany jest dodatkową szansą na wygranie nagrody głównej. Każdy Klient, który kupi jeden z promocyjnych produktów, wypełni kupon promocyjny oraz wrzuci go do urny lub odeśle w terminie, weźmie udział w losowaniu nagród. Na kuponach promocyjnych znajdują się ukryte symbole nagród. Klient może je odczytać, a tym samym dowiedzieć się jaką nagrodę ma szansę wygrać, przykładając kupon do zaznaczonego miejsca na znajdującej się w markecie urnie promocyjnej. Z wzorów na urnie i kuponie powstanie symbol nagrody.

Na potrzeby kampanii agencja PEPPERMINT przygotowała liczne materiały POS: kupony promocyjne, naklejki, plakaty, ulotki, urny promocyjne z systemem sprawdzania kuponów oraz hangery. Akcję dodatkowo wspiera mini-kampania ATL. Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca maja 2004.

Jednocześnie od 1 lutego trwa promocja sprzedaży "Instaluj Aquaform" skierowana do instalatorów produktów sanitarnych. Jej celem jest zebranie grupy instalatorów, z którymi możliwe będzie nawiązanie długofalowej współpracy. Uczestnicy mogą uzyskać dostęp do bieżących informacji o produktach Aquaform oraz szansę wzięcia udziału w specjalistycznych szkoleniach. Udział w promocji polega na zbieraniu naklejek z kuponami umieszczanymi w opakowaniach produktów promocyjnych i wklejaniu ich do specjalnego formularza. Nagrodami gwarantowanymi w akcji jest 1000 koszulek, a dla 10 uczestników, którzy zbiorą najwięcej kuponów - odtwarzacze DVD. O promocji dla instalatorów informują materiały POS: naklejki, formularze oraz ulotki dla sprzedawców. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2004.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji