Peppermint dla firmy Rockwool

Rockwool odświeża wizerunek swych produktów w Polsce. Opracowanie projektów nowych opakowań powierzono Agencji Peppermint

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Zmiana opakowań produktów Rockwool jest elementem spójnych działań zmierzających do wzmocnienia wizerunku najważniejszych cech naszych produktów" - powiedział Jacek Kieszkowski dyr. marketingu Rockwool Polska.

Wspólnie opracowana koncepcja oparta na haśle "Więcej niż ocieplenie" silnie komunikuje najważniejsze zalety wełny mineralnej Rockwool.

 Na potrzeby akcji Agencja Peppermint opracowała materiały POS, outdoor, reklamy prasowe, artykuły sponsorowane oraz znak graficzny "przyjaznego domku". Agencja Peppermint współpracuje z  Rockwool Polska w zakresie nowej strategii komunikacji od sierpnia 2004 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"