Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestiwal

Marka Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM, tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestiwal

SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. Jego 8. edycja odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na przestronnym, zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko.

Marka Pepsi, jako partner wydarzenia, będzie mieć strefę oferującą uczestnikom wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki. Poza tym na fanów dobrej muzyki czekać będzie scena Pepsi, na której w ramach występów specjalnych pojawią się ambasadorzy czyli DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK.  

- SBM FFestival to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń hip-hopowych w Polsce, dlatego cieszymy się z partnerstwa przy jego kolejnej edycji. Ideą naszej współpracy jest bycie blisko naszych fanów, którzy uwielbiają dobrą zabawę i muzykę. Ważne jest dla nas, aby móc dostarczyć im pozytywne oraz niezapomniane emocje. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej radości. Właśnie dlatego stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, tym razem na SBM FFestival. Pod hasłem „Thirsty for more” przygotowaliśmy szereg aktywności, które pozwolą uczestnikom jeszcze lepiej poczuć klimat wydarzenia – mówi Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska

Kolejna współpraca

Pepsi aktywnie angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.

Nowa era Pepsi

Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczają radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"