2 listopada br. startuje akcja promocyjna pod hasłem „Legendarna Edycja Pepsi”. W jej ramach, każdy, kto chce zyskać ponadczasowy wygląd, ma szansę wymienić zakrętki na unikalny T-shirt z logo Pepsi w stylu vintage. Można też zgarnąć butelkę Pepsi o pojemności 0,5l.
Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Kolporter w całej Polsce. Akcja potrwa do końca grudnia br.
Pojawienie się w sklepach puszek z lat 80. i promocja „Legendarna Edycja Pepsi” będą wspierane kompleksową kampanią marketingową. Za spot reklamowy odpowiedzialna jest agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w Internecie przygotowało Digital One, a za działania Public Relations odpowiada Questia.












