Pepsi ruszyła z nową odsłoną letniej kampanii (wideo)

Koncern PepsiCo General Bottlers rozpoczęła nową odsłonę letniej kampanii marki Pepsi. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Papaya Films i Media Direction OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii emitowane są dwa 15-sek. spoty: „Pepsi dla tych, którzy wiedzą kiedy odpuścić” i „Pepsi dla tych, którzy idą pod prąd”.

Spoty kręcono w Polsce, m.in. na Pomorzu. Za kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, za produkcję - studio Papaya Films. Spoty wyreżyserował Antoni Nykowski, autorem zdjęć jest Wojciech Zieliński.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyzwanie-smaku-pepsi-2019-rok-eventy-lara-gessler-marta-wierzbicka-adam-wiejak-i-jakob-kosel-w-kampanii-wideo,7171052771780737a ##

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji