Pepsi szuka inwestora dla swojej wewnętrznej agencji Creators League

Koncern PepsiCo szuka zewnętrznego wsparcia dla uruchomionej w swoich strukturach przed dwoma laty agencji kreatywnej Creators League.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pepsi szuka inwestora dla swojej wewnętrznej agencji Creators League

Jak podał serwis AdAge, powołując się na nieoficjalne doniesienia, PepsiCo w ostatnich miesiącach prowadzi rozmowy z różnymi zewnętrznymi firmami w kwestii przejęcia nadzoru, a nawet potencjalnych inwestycji we własne studio Creators League. Ma prowadzić w tej sprawie rzekomo rozmowy m.in. z agencjami reklamowymi i firmami produkcyjnymi.

Nie wiadomo, czy firmie chodzi o bezpośrednią sprzedaż studia czy też o pozyskanie wsparcia dla niego w innej formie. Przedstawiciele PepsiCo nie udzielili żadnych odpowiedzi dziennikarzom AdAge.

Creators League znalazło się w ogniu krytyki przy okazji niefortunnej reklamy z Kendall Jenner w roli głównej. Za tę akcję koncern PepsiCo został mocno skrytykowany i wstrzymał jej emisję. Firmę oskarżano wówczas o lekceważenie ważnych społecznych problemów.

Creators League zostało założone w 2016 roku przez Brada Jakemana, który do końca ub.r. był prezesem firmy odpowiedzialnym za kategorię napojów na szczeblu globalnym.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu