K2 Create autorem digitalowej kampanii Pepsi

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała digitalowe spoty reklamowe dla marki napojów Pepsi (PepsiCo) na okres wakacyjny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 Create autorem digitalowej kampanii Pepsi

Kampania skierowana jest głównie do Generacji Z. W czterech odsłonach bohaterowie dokonują życiowych wyborów, podążając za tym, co najważniejsze – smakiem. 

- Wyszliśmy od pomysłu, że wszystkie wybory, tak ważne dla młodych ludzi, da się sprowadzić do kwestii bycia wiernym samemu sobie. Bo o tym właśnie mówi Pepsi - mówi Michalina Przestrzelska, art director w K2 Create.

Wszystkie 6-sekundowe spoty osadzone są w wakacyjnej atmosferze i nawiązują do letnich spotkań i aktywności. Zostały przygotowane na rynek Europy Centralnej i Bałkanów (CEGB).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska