„Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu

Piąty sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,12 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,7 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu
Małgorzata Rozenek, fot. Cezary Piwowarski/TVN

Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. (wyjątkowo finałowy odcinek pokazano o 23.00). Program oglądało średnio 1,12 mln osób, co zapewniło stacji 12,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 10 listopada br. Oglądało go 1,37 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu”

Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zmieniła się nieznacznie. Czwartą edycję reality-show oglądało średnio 1,10 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,81 proc. oraz 15,39 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmował Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział uplasował się na poziomie 12,16 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 10,07 proc.) oraz Jedynka (dokumenty i filmy fabularne; 4,57 proc.). Identyczna kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii “Perfekcyjnej pani domu” wyniosły 10,65 mln zł. Nadawana rok wcześniej czwarta edycja przyniosła z reklam więcej, bo 15,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVN nie planuje na razie emisji kolejnej edycji programu. Małgorzata Rozenek wiosną 2015 roku poprowadzi w stacji polską wersję reality-show „Hotel Hell” (więcej na ten temat).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"