Perlux z nową identyfikacją wizualną

Polski producent środków czystości, Lakma Strefa ogłasza relaunch marki środków do prania Perlux. Zmianę będzie można zaobserwować w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Perlux z nową identyfikacją wizualną

Nowa grafika Perlux obejmuje odświeżony logotyp, miętowy kolor podkreślający świeżość i czystość marki, oraz charakterystycznym symbolem „X”.

Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe.

Wszystkim zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło „Czystość do potęgi X”.

Za nową odsłonę marki Perlux odpowiada agencja brandingowa SiebertHead.

– Kategorie, w których rozwija się marka Perlux są wysokokonkurencyjne, a post pandemiczne wojny cenowe wśród marek premium trwają właściwie cały rok. W tak agresywnym środowisku rebranding marki Perlux skupia się na efektywności komunikacji w sklepie, niezależnie od jego formatu. W designie opakowań postawiliśmy na skojarzenia z pozytywnymi doświadczeniami konsumenta – wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor w SiebertHead. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej