Permen King reklamowany jako „męski sposób na udany dzień” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa preparatu na zaburzenia erekcji Permen King (produkowanego przez Walmark). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Męski sposób na udany dzień”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Permen Kingu zachęcają mężczyzn do stosowania tego preparatu jako skutecznego środka niwelującego zaburzenia erekcji. Jednocześnie kampania podkreśla, że produkt pomaga odzyskać sprawność seksualną, a w rezultacie wpływa pozytywnie na inne aspekty i pozwala mężczyźnie cieszyć się życiem.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 25 listopada, obejmując telewizję (TVP1, TVN, Polsat, TVP2 i stacje tematyczne), internet oraz materiały BTL.

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online