Budżet mediowy Pernod Ricard w Europie szacowany jest na ok. 100 mln euro rocznie. Proces przetargowy koordynuje firma ID Comms.
RFI (request for information) miało trafić do wybranych agencji w ubiegłym tygodniu. Firma nie podaje liczby i nazw tych, które zaprosiła do rozmów. Pernod Ricard chce w wyniku prowadzonego właśnie przetargu wybrać jedną agencję, w której skonsoliduje obsługę mediową w całej Europie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/absolut-vodka-sprite,7169465951070337a ##
Wybrana agencja będzie współpracować z tym producentem alkoholi na 15 europejskich rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Hiszpanii.
W Wielkiej Brytanii Pernod Ricard współpracuje z Manning Gottlieb OMD przy planowaniu i zakupie mediów. Agencja Omnicom Media Group została wybrana do współpracy w 2021 roku.

Przypomnijmy, że na polskim rynku reklama wysokoprocentowych alkoholi jest zabroniona.











