Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

Marka Peroni (Asahi Breweries) w globalnym przetargu na obsługę kreatywną wybrała cztery agencje. Trafiły na shortlistę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

Na shortliście globalnego przetargu znalazły się: Accenture Song, McCann London i Uncommon Creative Studio, oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.

Od 2020 roku kontem kreatywnym Peroni zarządza Trouble Maker. Agencja stworzyła dla Peroni prace takie jak „Żyj każdą chwilą, przez cały rok” , która była pierwszą globalną zimową kampanią marki od jej premiery.

Przetarg na globalną obsługę kreatywną ruszył w marcu br. W ub. miesiącu prodcucent marki potwierdził, że przetarg jest w toku, i że nie będzie on miał wpływu na żadne istniejące relacje agencyjne na rynkach lokalnych.

W Polsce w 2022 roku marka Peroni została klientem agencji Hand Made.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"