Kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Hewlett-Packard Polska informuje o promocji, dzięki której nowe notebooki HP Pavilion wyróżnią swoich właścicieli wśród posiadaczy innych przenośnych komputerów. Na klapach notebooków HP Pavilion może znaleźć się dowolna, intrygująca grafika, a nawet zdjęcie właściciela lub jego bliskich.
Do końca roku nabywcy będą mogli - kupując notebook HP Pavilion, bezpłatnie zaprojektować lub wybrać z listy gotowych wzorów personalepkę - osobistą naklejkę na klapę notebooka. Żeby to zrobić wystarczy wejść na stronę www.hp.pl/personalepka. Zamówione personalepki dostarczane będą do klientów pocztą. Część promocji związana z zamawianiem, drukiem oraz dostarczaniem personalepek do klienta realizowana jest przez serwis współpracujący www.naelcedka.pl - podano w komunikacie.

Nowa kampania BTL Publicis kładzie nacisk na konsumenckie cechy nowych notebooków, takie jak możliwość oglądania filmów, słuchania muzyki, korzystania z komunikatorów internetowych, czy gier. Kampania BTL jest częścią kampanii wprowadzającej notebooki HP Pavilion na rynek. Oparta jest na haśle i motywie przewodnim tej kampanii - „Komputer znów jest osobisty”.
Oferta promocyjna jest skierowana do klientów indywidualnych szukających markowego sprzętu komputerowego, który jest domowym i multimedialnym centrum rozrywki (kamera internetowa, pilot, Quick Play). Jednym z celów działań jest też wykreowanie mody na personalepki. Dzięki nim każdy notebook HP Pavilion będzie niepowtarzalny i dostosowany do gustu klienta, czyli po prostu bardzo osobisty.
Reklamy informujące o nowej promocji pojawią się w Internecie m.in. na portalach Wirtualna Polska, Interia, Onet.pl, DigitalPC, Tlen.pl. Wsparciem dla nich będzie kampania BTL oparta na materiałach POS. Złożą się na nią ulotki, naklejki produktowe, naklejki promocyjne, wobblery, roll-upy oraz ramki na notebooki. W największych sklepach ze sprzętem komputerowym organizowane będą prezentacje prowadzone przez promotorów HP.

Promocja potrwa do 31 grudnia 2006 roku. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Kampania – Promocja Pavilion Launch
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Izabela Sulima – Consumer Marketing ManagerJolanta Rogulska-Rudek - Marketing Programs Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka – Group Account DirectorDagmara Gadomska – Account ManagerTomasz Pawlicki – Account ExecutiveOlga Pilarczyk – Account Executive Assistant
Kreacja: Albina Horbaczewska – Art DirectorMichał Pstrucha – Copywriter
ProdukcjaRobert Marciniak – Production manager
Naelcedka.pl : Sebastian Lusiński Karol Nowakowski
Dom Mediowy: ZenithOptimedia











