Peter Schmeichel ambasadorem Carlsberga na Euro 2012 (wideo)

Duński bramkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem piwa Carlsberg na czas Euro 2012. Będzie brał udział w eventach związanych z imprezą, a jego wizerunek zostanie wykorzystany m.in. na Facebooku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Peter Schmeichel, były bramkarz reprezentacji Danii i Manchesteru United, został wybrany globalnym ambasadorem Carlsberga na czas kampanii związanej z Euro 2012 m.in. dlatego, że ma polskie korzenie. Wizerunek Schmeichela zostanie wykorzystany do zaangażowania użytkowników Facebookowego fanpage’a marki, na którym zorganizowana zostanie akcja The Fan Challenge. Będzie można w niej wygrać bilety na mecze Euro 2012 oraz możliwość wręczenia nagrody dla zdobywcy tytułu Man of the Match Carlsberga podczas finału turnieju.

Ponadto Schmeichel będzie brał udział w wydarzeniach medialnych towarzyszących Euro - zarówno przed jego startem, jak i czasie trwania. Natomiast nie wystąpi w ATL-owych reklamach Carlsberga.

Przypomnijmy, że Carlsberg jako oficjalny sponsor Euro 2012 już prawie od roku prowadzi działania marketingowe związane z tą imprezą (więcej na ten temat).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji