„Pewny wybór” reklamuje szynkę Morliny (wideo)

Pod hasłem „Morliny - pewny wybór” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa szynki konserwowej Morliny (Animeks). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Morlin opiera się na 30-sekundowym spocie przedstawiającą zabawną scenę rodzinną, która przekonuje, że szynkę tej marki można wybierać „w ciemno”. Celem akcji jest budowanie wizerunku Morlin jako marki oferującej produkty stałej, wysokiej jakości.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"