Pfizer szuka domu mediowego do paneuropejskiej kampanii

Firma Pfizer uruchomiła przetarg na budżet medialny, któregozwycięzca będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dlanowej paneuropejskiej kampanii przeciwko paleniu papierosów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największa na świecie firma farmaceutyczna zwróciła się do wielusieci medialnych z prośbą o wzięcie udziału w tym przetargu.

Pfizer zamierza przeznaczyć 5 milionów funtów na kampanię, którabędzie zachęcać palaczy do wizyty u lekarza w celu uzyskania pomocyw rzuceniu nałogu.

W swojej ofercie firma ma leki na receptę ułatwiające rzucaniepalenia (m.in. Champix), ale planowana kampania ma mieć ogólnycharakter i nie padną w niej żadne nazwy marek.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii