Hasło aktualnej kampanii "Dom pełen energii, świat pełenenergii" rozwija komunikat poprzedniej akcji promocyjnej. W spotachpokazane jest już nie tylko środowisko domu, ale i miasta przezzestawienie w parach przedmiotów zasilanych energią elektryczną.Tym samym kampania podkreśla, że energia jest stale obecna w naszymżyciu, zarówno bliskim otoczeniu, np. domu, jak i poza nim - wmieście. Niematerialny, nienamacalny produkt, jakim jest energiaelektryczna, nabiera kształtów i wartości, kiedy prezentowane sąkonkretne przedmioty i miejsca.
Kreacją i produkcją spotów PGE zajęła się agencja HeadsAdvertising, która przygotowała dla tego koncernu kampanięreklamową przeprowadzoną na przełomie poprzedniego i obecnego roku.Za akcję pod hasłem "Dom pełen energii" agencja otrzymała GlobeSilver Award - Intermedia Globes 2008 w kategorii reklama TV orazstatuetkę Brązowej Idei w kategorii Usługi/Outdoor.

Aktualne spoty reklamowe będą emitowane w następujących stacjachtelewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Ale kino,National Geographic, Canal +, Canal+Sport, Hallmark, Kino Polska iZone Europa. Uzupełnieniem akcji będzie kampania w internecie..Zakupem i planowaniem mediów zajęła się Media Planning Group.











