PGE Narodowy ma czasowo nową rzeczniczkę i dyrektorkę komunikacji

Funkcję p.o. rzeczniczki prasowej oraz p.o. dyrektorki ds. komunikacji, promocji i marketingu PGE Narodowego objęła Adrianna Kmak - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGE Narodowy ma czasowo nową rzeczniczkę i dyrektorkę komunikacji
Adrianna Kmak, fot. LinkedIn

Adrianna Kmak w PGE Narodowym pracuje od połowy 2021 roku. Dotychczas zajmowała stanowisko marketing & PR managerki. 

W latach 2019-2021 była social media managerką w Polskim Związku Piłki Nożnej. Wcześniej, przez blisko 3 lata, pracowała w PGE Narodowym jako communications coordinator.

Wcześniej była specjalistką social media w Telewizji Polskiej, pracowała też jako specjalistka ds. social media i dziennikarka w Interia.pl. 

Adrianna Kmak obecną funkcję pełni podczas czasowej nieobecności dotychczasowej dyrektorki Działu Komunikacji, Promocji i Marketingu oraz rzeczniczki prasowej - Małgorzaty Bajer.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji