PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości

Spółka zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0, który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego potencjału pracowników.. Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych. Ponadto pozwoli jeszcze lepiej przygotować Spółkę na nowe wyzwania w zakresie budowania produktów, podejścia do sprzedaży i obsługi tzw. klienta przyszłości. - Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. Projekt Klient 2.0. łączy w sobie kilka elementów takich jak np. współpraca ze startupami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już istniejących procesów. Spółka stawia również na kapitał wewnętrzny jaki posiada, czyli kompetencje i kreatywność pracowników, którzy za pomocą narzędzi komunikacji wewnętrznej mogą zgłaszać inicjatywy rozwijające obszar digital. Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE PGE Obrót press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"