Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia dwóch oddzielnych kampanii dla platformy sprzedażowej PGE eSklep oraz platformy fachowcy.gkpge.pl.
Ich celem jest m.in. zwiększenie ruchu na platformach i ich rozpoznawalności, zwiększenie wolumenu sprzedaży itp.Zaplanowane kampanie będą obejmować wyłącznie internet, potrwają 3 miesiące i nie mogą wystartować przed 1 czerwca br.Ich budżet oszacowano na obecnym etapie na 340 tysięcy zł netto (bez VAT), czego 100 tys. zł zostanie przeznaczone na działania dla PGE eSklep, a 240 tys. zł – na serwis fachowcy.gkpge.pl. Budżet ten obejmuje zakup mediów, prowizję agencji oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia.
PGE eSklep to platforma sprzedażowa działająca na zasadzie marketplace, w ramach której firmy partnerskie oferują i udostępniają własny asortyment do sprzedaży. Klienci mają możliwość dokonywania zakupów zarówno po wcześniejszej rejestracji jak i jako „gość”, bez konieczności logowania do platformy. Głównym celem PGE eSklep jest generowanie jak największej sprzedaży asortymentu znajdującego się na platformie.

Platforma www.fachowcy.gkpge.pl oraz aplikacja mobilna działająca w systemach Android i iOS, pośredniczy w kontakcie między fachowcami z branży budowlanej, okołobudowlanej i wykończeniowej, a klientami indywidualnymi potrzebującymi danej usługi. Do korzystania z platformy oraz aplikacji, niezbędna jest rejestracja na platformie, zarówno firmy jak i klienta.











