Wybrana w przetargu PGE Obrót agencja zajmie się realizacją działań reklamowych w internecie, poprzez emisję reklam spółki.
Będzie odpowiedzialna za zaplanowanie działań reklamowych, zakup mediów, bieżącą kontrolę i analizę efektów oraz przygotowywanie i przekazywanie spółce PGE Obrót raportów z realizacji działań reklamowych.
Kampania obejmować będzie swoim zasięgiem teren rynku historycznego tzn. obszar dystrybucji PGE aby dotrzeć z reklamą do klientów spółki. Działania reklamowe będą dotyczyły: promocji zdalnych kanałów sprzedaży PGE Obrót poprzez zainteresowanieformularzem na stronie www dotyczących zdalnego podpisania umowy/cesji, a także możliwości zdalnego skorzystania z oferty w PGE eBOK.
Zadaniem zwycięskiej agencji będzie również promocja oferty „Fotowoltaika z PGE”, w ramach której PGE Obrót sprzedaje instalacjęfotowoltaiczne.

Kampania będzie realizowana w okresie od 2 maja do 31 lipca br.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 21 kwietnia br. jest wpłata 15 tys. zł wadium.











