PGE promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. Ma ona na celu ukazanie PGE jako firmy wspierającej jako sponsor polskich mistrzów sportów wodnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PGE promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków

Motywem przewodnim w kampanii są dwa żywioły wiatr i woda. Z tych żywiołów czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.

PGE z kampanią na olimpiadę w Paryżu

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wzięli udział sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, m.in. kajakarze: Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal, a także windsurfer Michał Polak. Do stworzenia spotu wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia ze sportowych zmagań podopiecznych Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.

– Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore – mówi Leszek Kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. 

Kampania będzie trwała od 26 lipca do 11 sierpnia br. Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?