Współpraca z wybranymi agencjami obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online.
Do ich zadań należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki, przy zachowaniu spójności w obrębie systemu identyfikacji wizualnej oraz formatu kreatywnego marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązańwyróżniających markę na rynku.
W ramach współpracy agencje odpowiedzialne będą za kreację, strategię i realizację (produkcję) kampanii reklamowych w tym: produkcje spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do Internetu oraz wszelkich innych materiałówreklamowych. Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca współpraca również przy projektach w okresie pozakampanijnym czyli przez cały okres trwania umowy.

Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie".
Umowa ramowa zawarta zostanie na okres 24 miesięcy (od momentu podpisania umowy) bądź do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację.
O wyborze zwycięskich firm zdecydują: cena ( 60 proc.), doświadczenie agencji (25 proc.) i jej portfolio (15 proc.).











